Bali a meglepetések szigete

Mint láthatjátok, egy időre abba hagytam a Baliról szóló blogom írását. 
Sokan érdeklődtek privát üzenetben ( ami jól esett és ezúton is köszönöm), hogy mi történt.
Tulajdonképpen nehéz ezt leírni, éppen ezért meg sem próbáltam, mert szerintem nem is lehet.  Egyszerűen beszippantott a hely, de annyira, amire bevallom nem voltam felkészülve.
Talán el is bíztam magam, mert azt gondoltam, hogy egy India-Nepál túra, vagy egy „meghalás” után, engem már nehéz meglepni, de sikerült....nagyon is.
Olyan erős  belső folyamatok, transzformációk és felismerések indultak el bennem, és akkora mennyiségben hogy meg sem tudtam fogalmazni, nemhogy leírjam, vagy kirakjam azokat magamon kívülre. ..Illetve idő kellett, hogy a lelkem utol érje magát ezekből.
Persze nem állítom, hogy mostanra sikerült, mert talán hónapok kellenek majd ahhoz, hogy mindaz, ami itt Balin történt, a megfelelelő helyre kerüljön lelkem polcán, de az is, lehet, hogy egy pillanat lesz..
Bárhogy is lesz, úgy lesz jó.
A folyamtok természetesen nem csak engem érintettek meg elementáris erővel, hanem a csoport minden egyes tagját kivétel nélkül. 
Balinak, az itt érezhető, szinte kézzel fogható és szemmel látható  energiáknak ami egy nagyon erős női minőségű energia, egyszerűen olyan változást támogató ereje van, hogy mindenki gellert kapott valamilyen élet területen. ( vagy az összesen)
Számomra ez a hely, lehet talán, hogy, néhány embernek furán fog hangozni, de akkor is vállalom, hogy olyan, mint egy anya méh.
 ( Legalábbis én így képzelem)
Puha, meleg, féltő, óvó, támogató, megtartó, de amikor itt az idő, és már kész vagy és elég erős a születésre, akkor hagy, hogy Magadtól elindulj el az ÉLET (vagy egy új minőségű élet) irányába. Szépen befordít a szülőcsatornába, és elindít egy új és izgalmas utazás felé. Valami olyan irányába, amit addig el sem tudtál képzelni...de egy biztos! Bent már nem tudsz maradni! El kell, hogy indulj! 
Számomra ezt jelenti Bali, és szerencsés vagyok, hogy a sajátomon kívül, sok ilyennek voltam itt tanúja.
Valami olyan csodás együtt állást és együtt lüktetést éreztem meg itt, amit szívem szerint mindenkinek oda adnék, mert leírni igazából lehetetlen.
Ahogy letisztul bennem a sok élmény és érzés, és fogok tudni róla írni, akkor bepótolom, mert annyi rengeteg csoda, történet, és emlék van, hogy egy könyvet is megtöltene. A sok mesés helyszín, a rengeteg színes és izgalmas program, a szakrális helyek és ceremóniák, amiken részt vettünk,  mind-mind nagyon különlegesek voltak, de addig is, amíg ez nem állt össze bennem, rakok fel pár fotót kedvcsinálónak.













Megjegyzések

Legnépszerűbb bejegyzés

India: Egy megvalósult álom

Egy nehéz nap éjszakája...és ami utána van.

Az álmaink azért vannak, hogy megvalósítsuk őket.

India: Namaste: Köszöntöm a benned èlő Istent