India: Egy megvalósult álom

Nèhàny hèt múlva eddigi èletem egyik legnagyobb kalandjàra készülök. Elutazom Indiàba ès Nepàlba egy csapat ( pontosan 7 ) vadidegen emberrel.
De a törtènet nem itt kezdődik.
Nagyjàból  10  ève fèszkelte be magàt a gondolat a fejembe, hogy elszeretnèk utazni Indiàba ès/vagy Nepàlba, és ez a gondolat az elmúlt egy évben egyre gyakrabban ès egyre hangosabban dübörgött ott legbelül. Azon kaptam magam, hogy estènkènt óràkon keresztül fotókat nèzegetek, ès útleíràsokat olvasgatok. 
Mivel folyamatosan követtem a Spirit Travel Club posztjait, ( mindenkèpp velük akartam utazni) így tudtam, hogy hamarosan ismèt elindulnak vàgyott úticèlom felé, ès elkezdődött a harcom, ki màssal, mint magammal. Valahogy így:
-Megőrültèl??!! Indiàba??! Dehàt olyan sokan vannak, mint az oroszok, ( sőt, egy "kicsit" többen! )
-Ès micsoda elkèpesztő szegènysèg ès nyomor, ès kosz, ès szemèt.
-Ès baromi messze is van.
-Ès a Gyerekek??! Milyen Anya vagy Te??
-Ennyi időre itt hagyni Őket??!
-Mi lesz Velük? Èhen halnak!
-Ès ennyi pènzt kèpes lennèl elherdàlni magadra??!
-Le kène cserèlni inkàbb a tragacsodat!
-Ès egyàltalàn, hogy jut eszedbe idegenekkel utazni??! Ez egyàltalàn nem jellemző Ràd!
Kb. így vívódtam magamban, ami egyàltalàn nem tetszett nekem, amikor úgy döntöttem, kikèrem Gyermekeim véleményèt.
Egyik este vacsora közben feltettem nekik a nagy kèrdést:
 mit is szólnànak hozzà, ha néhàny hètre elmennèk kalandozni.
Amit mondtak, engem is meglepett.
Röpködtek be a mondatok.
-Anya menjèl!
-Szüksèged van èlmènyekre, menj!
-Tudjuk, hogy rajta van a bakancslistàdon, csinàld meg!
-Megèrdemelsz nèmi kikapcsolódàst nèlkúlünk, ne hagyd ki!

Szóval teljes erővel le tettèk voksukat az utazàsom mellett.
Nem tudom mennyi szólt ebből a bakancslistàmnak, ès mennyi a hàzibuli anyu nèlkül, mirelit pizza, haverok, buli, fanta èrzèsnek.
Mindenesetre másnap reggel felhívtam Attilàt, aki az utat szervezi, ès megrendeltem a repülőjegyet, nehogy meg gondoljam magam.
Ennek màr 3 hónapja.
 Ès pontosan kèt hèt múlva elindulunk egy nagy kalandra.



Megjegyzések

Legnépszerűbb bejegyzés

Egy nehéz nap éjszakája...és ami utána van.

Az álmaink azért vannak, hogy megvalósítsuk őket.

India: Namaste: Köszöntöm a benned èlő Istent

Bali a meglepetések szigete